Υπάρχουν διάφορα θέματα που πρέπει να προσέξετε για να αυξήσετε την απόδοση της ιστοσελίδας σας, δημιουργώντας τις προϋποθέσεις ανάπτυξης και υψηλού ROI (Return of Investment) σε σας και στους πελάτες σας.
Τα σημαντικά σημεία που πρέπει να....
προσέξει οποιοσδήποτε ιδιοκτήτης - σχεδιαστής ιστοσελίδας που μπορούν να βελτιώσουν την μακροχρόνια απόδοση
της είναι τα παρακάτω:
- Εύχρηστο UID (user interface design)
αποτέλεσμα που θα κερδίσει τον σημερινό επισκέπτη. Συστήνεται η χρήση του γνωστού pathway σε κάποιο σημείο κάτω απο κάποιο μενού και σίγουρα πάνω απο την περιοχή που εμφανίζεται το περιεχόμενο.
Επίσης κοινή τακτική είναι η χρήση διάφορων άλλων μικρών εργαλείων, τα οποία βοηθούν τους επισκέπτες στην πλοήγηση τους στην ιστοσελίδα σας, όπως το γνωστό σε όλους μας Resize Font,μετάφραση της ιστοσελίδας με την χρήση κάποιας υπηρεσίας(google translate,babelfish)
- Καθορισμός και αξιολόγηση των στόχων σας.
Η συνεχής παρακολούθηση των στατιστικών στοιχείων, η ανάλυση της συμπεριφοράς των επισκεπτών σας θα σας βοηθήσει να βελτιώστε αισθητά την
απόδοση της ιστοσελίδας σας. Αναπροσαρμόστε την στρατηγική σας εξετάζοντας όλα τα στοιχεία που μπορείτε να εκμεταλλευτείτε ώστε να
δημιουργήσετε μια ρεαλιστική προσέγγιση που θα κάνει τους επισκέπτες να σας εμπιστευθούν.
- Καθορισμός και παρακολούθηση του ενδιαφερόμενου κοινού (target group)
Προτείνετε εγκατάσταση αναβαθμισμένων στατιστικών όπως Google Analytics ή άλλων πληρωμένων στατιστικών υψηλών αναλύσεων ώστε να γνωρίσετε τους διαδικτυακούς χρήστες που σας επισκέπτονται. Μπορείτε να μάθετε την συμπεριφορά τους αναλύοντας διάφορα σημαντικά στοιχεία που σας επιτρέπουν να γνωρίζετε ολοκληρωμένα τα βήματα που ακολούθησαν, ποιές επιμέρους σελίδες επισκεφτήκανε περισσότερο, τα σημεία ενδιαφέροντος, χρόνους, σημεία εξόδου και πολλά άλλα.
Εκμεταλλευτείτε διάφορα web master tools διαδεδομένων μηχανισμών αναζητήσης και επαγγελματικά addons όπως το Seoquake για να αντλήσετε συμπληρωματικές πληροφορίες.
- Χρήση τεχνικές SEO
Οι μηχανές αναζήτησης αποτελούν το γρήγορο εργαλείο εύρεσης της πληροφορίας που αναζητά ο χρήστης του διαδικτύου. Ο χρυσός οδηγός πλέον έχει αντικατασταθεί από τους διαδεδομένους μηχανισμούς αναζήτησης όπως το Google που φιλτράρουν και ελαχιστοποιούν τις πιθανότητες, καταλήγοντας στην τελική πληροφορία. Καταχωρήστε την ιστοσελίδα σας στα διάφορα directories, ανταλλάξτε μερικά links με άλλες σχετικές ιστοσελίδες, αλλά πιο σημαντικό είναι το περιεχόμενο της ιστοσελίδας. Δείτε και διαβάστε παρακάτω.
- Ανανέωση και σωστή διαχείριση περιεχομένου
του επισκέπτη. Αυτό ισχύει για όλων των ειδών διαδικτυακών εφαρμογών από blogs μέχρι και μεγάλα portals.
Η συχνή ανανέωση και η σωστή διαχείριση περιεχομένου σας βοηθάει να βελτιώσετε την απόδοση της ιστοσελίδας σας. Αρχειοθετήστε το άχρηστο περιεχόμενο και δώστε έμφαση σε ενότητες που είναι πιο σημαντικές και εστιάζουν σε πιο επίκαιρους σκοπούς. Προσπαθήστε να γράφετε άρθρα τα οποία θα προσελκύσουν την προσοχή των επισκεπτών, σε καθημερινή βάση. Αν είναι δυνατόν, θα πρέπει να καλύπτουν και μερικές πτυχές τις επικαιρότητας αν το περιεχόμενο θα παρουσιάζεται σας νέα ή ειδήσεις.
- Προσθήκη blog
Πολλές εταιρίες του εξωτερικού έχουν υιοθετήσει την ιδέα του blog για να παρέχουν online εξυπηρέτηση με ηλεκτρονική επικοινωνία καθιστώντας ένα πιο εργονομικό μοντέλο customer service. Έχουν στηθεί ολόκληρα τμήματα που παρακολουθούν το online reputation μιας εταιρίας ή οργανισμού χρησιμοποιώντας το blog ως την πηγή πληροφοριών και απαντήσεων σε ερωτήσεις επισκεπτών - πελατών.
Το blog εν ολίγης σας δίνει την ευκαιρία να βελτιώνετε καθημερινώς την απόδοση ενός διαδικτυακού τόπου, παρέχοντας σημαντικές πληροφορίες στο ενδιαφερόμενο κοινό και σας βοηθάει συμπληρωματικά να ελέγχετε τα διάφορα σχόλια των χρηστών που δημοσιεύονται κατά καιρούς στο Internet προς εσάς ή τους πελάτες σας.
SociaLMagazinE
"