Πέμπτη 24 Μαρτίου 2011

Πως να χωρίσετε κάποιον κάνοντάς τον να κλαίει για μια ζωή!

Οι εξής φράσεις μπορούν να χρησιμοποιηθούν και από άντρες και από γυναίκες.



Στο συγκεκριμένο παράδειγμα, θα απευθύνονται προς μία γυναίκα.



'Δεν φταις εσύ μωρό μου… Εγώ φταίω… Εγώ είμαι αυτός που δεν σε βρίσκει πια όμορφη…'



- Μπορούμε να παραμείνουμε φίλοι αγάπη μου, αρκεί να μη βρισκόμαστε και να μη μιλάμε…



- Μην κλαίς μωρό μου… Σίγουρα θα βρεις κάποιον άλλον… Ίσως όχι τόσο καλό όσο εμένα, αλλά σίγουρα κάποιος θα βρεθεί…



- Να θυμάσαι τις καλές μας στιγμές… Όπως τότε που πήγαμε στο λούνα πάρκ… Εγώ ακόμα δεν έχω ξεχάσει εκείνα τα 20 ευρώ που μου χρωστάς από εκείνη τη μέρα…



- Αν αυτό σε κάνει να αισθάνεσαι καλύτερα, είσαι η πιο άσχημη γυναίκα με την οποία έχω πάει στη ζωή μου… Φαντάσου τι δηλώνει αυτό για την προσωπικότητά σου!



- Σε δέκα χρόνια θα το σκεφτόμαστε αυτό και θα γελάμε…



- Από την πρώτη στιγμή που σε είδα δεν μου άρεσες καθόλου… Μην εκπλήσεσαι!



- Δεν έχουμε κοινά ενδιαφέροντα πλέον. Εσένα σου αρέσει το

sex, ενώ εμένα μου αρέσει το σεξ με άλλες γυναίκες…



- Δεν σου αξίζω… Μου αξίζει κάτι πολύ καλύτερο..



- Είσαι η ιδανική γυναίκα για μένα, αλλά η αδερφή σου είναι ακόμα πιο ιδανική…



- Μωρό μου, όλα συμβαίνουν για κάποιον λόγο… Σου έχω πει ήδη τόσους!!!





b-fit-greece.blogspot.com

"

ΚΑΤΕΒΑΣΕ ΤΗΝ ΜΠΑΡΑ ΤΩΝ ΤΣΕΚΟΥΡΑΤΩΝ ( 900 ΚΑΝΑΛΙΑ - ΡΑΔΙΟΦΩΝΟ - ΠΑΙΧΝΙΔΙΑ - ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ ΚΑΙ ΠΟΛΛΑ ΑΛΛΑ )


ΑΝ ΣΟΥ ΑΡΕΣΕ ΠΑΤΑ LIKE ΨΗΦΙΣΕ ΤΗΝ ΟΜΑΔΑ ΣΟΥ ΚΑΙ ΕΣΥ.ΠΑΝΑΘΗΝΑΙΚΟΣ ΟΛΥΜΠΙΑΚΟΣ ΑΕΚ ANTI- OLYMPIAKOS 2011 !