και που καλύπτουν όλους σχεδόν τους τομείς:
Διαφήμιση του 1994 της εταιρίας TBWA για την Playtex UK Ltd, με την Eva Herzigova να γαργαλά τους θεατές, την ώρα που κοιτάει το στήθος της, φορώντας μόνο ένα Wonderbra και το κιλοτάκι της.
«Labour isn't working». Λογοπαίγνιο που μάλλον δεν μπορεί να αποδοθεί ανάλογα στα ελληνικά, και που σημαίνει κάτι σαν το «οι Εργατικοί δεν τραβάνε». Διαφήμιση της Saatchi and Saatchi για το κόμμα των Συντηρητικών στις εθνικές εκλογές του 1979, που θεωρείται ως καθοριστικός παράγοντας στη τότε εκλογική τους νίκη.
. «Ο Λόρδος Kitchener σε θέλει», της εταιρίας Caxton Advertising για την εκστρατεία στρατολόγησης του 1914. Η συγκεκριμένη αφίσα πρωτοπαρουσιάστηκε στο εξώφυλλο λονδρέζικου περιοδικού το 1914. Από τότε, το θέμα έχει αντιγραφεί πάρα πολλές φορές σε παγκόσμιο επίπεδο για ανάλογες εκστρατείες, με πιο γνωστή αυτή του Αμερικανού Θείου Σάμ, με λεζάντα «Σε θέλω για τον στρατό των ΗΠΑ».
«His Masters Voice», ζωγραφισμένο από τον Francis Barraud για την Gramophone Company, το 1899. Στον Barraud είχε ανατεθεί η ζωγραφική 24 εκδοχών του συγκεκριμένου θέματος. Η κλασική εικόνα του σκύλου Nipper αργότερα χρησιμοποιήθηκε από τον μουσικό γίγαντα ΕΜΙ ως το logo της His Masters Voice.
«Ποτέ μου δεν διάβασα τον economist», της Abbot Mead Vickers BBDO, για το περιοδικό Economist, το 2005. Η συγκεκριμένη διαφημιστική εκστρατεία βασίζεται στη κολακεία του εγώ του αναγνώστη, υπονοώντας πως όποιος μπορεί και αποκωδικοποιεί το μήνυμα, ανήκει σε μια αποκλειστική λέσχη μορφωμένων, πετυχημένων, και αυτών που «γνωρίζουν» ανθρώπων, που διαβάζουν το εν λόγω περιοδικό.
. «Ο έγκυος άνδρας», της Cramer Saatchi, για το Συμβούλιο Υγειονομικής Εκπαίδευσης, του 1969. Η αφίσα χρησιμοποιήθηκε για τη προώθηση του σχεδίου περί οικογενειακού προγραμματισμού, και είχε σκοπό να κάνει τους άνδρες να αναλογιστούν πιο προσεκτικά το ζήτημα της αντισύλληψης. Απλή και προκλητική, η αφίσα αυτή κέρδισε πολλές εβδομάδας δημοσιότητας στον τύπο.
Κόλλα Araldite της FCO Univas Limited για την CIBA GEIGY. Το 1983, η FCO Univas κρέμασε ένα κίτρινο Ford Cortina σε μια γιγαντοαφίσα στη Cromwell Road του Λονδίνου, για να αποδείξει τη δύναμη του προϊόντος. Την επόμενη χρονιά, προστέθηκε ένα ακόμη Cortina.
«Σιλουέτα», της TBWA για την Apple, το 2003. Οι σιλουέτες ανθρώπων που χορεύουν με τα iPods τους, με φανταχτερά φόντα, ήταν απλές και έδιναν έμφαση στη μουσική συσκευή της Apple.
«Beanz Meanz Heinz». Σε ελεύθερη μετάφραση: «τα φασόλια σημαίνουν Heinz», της Young & Rubicam για τη Heinz. 1967. Αυτό το σλόγκαν ήταν τόσο πετυχημένο, που η Heinz το κράτησε ζωντανό για 30 ολόκληρα χρόνια. Το 2009 επανέφερε την διαφημιστική αυτή εκστρατεία, ξυπνώντας παιδικές αναμνήσεις σε ουκ ολίγους καταναλωτές φασολιών φούρνου.
«Χαζά ζώα», της Yellowhammer για την Greenpeace, το 1986. Αυτή η φρικτή απεικόνιση ενός γούνινου παλτό, που αφήνει πίσω του αίμα, του David Bailey, συμβόλισε την εκστρατεία της Greenpeace εναντίον της γούνας, και της πρόσφερε ιδιαίτερη προσοχή, διεθνώς. Όταν αργότερα διάφορες διασημότητες όπως η Naomi Campbell εντάχθηκαν στην εκστρατεία, ποζάροντας γυμνές, φορώντας μόνο μια γούνα, το κίνημα απέκτησε μεγάλη παγκόσμια ορμή.
Δωρεάν για όλους του χρήστες του ιντερνετΠεριγραφή 1. ΔΩΡΕΑΝ ΤΗΛΕΟΡΑΣΗ ΣΤΟΝ Η/Υ (ΕΠΙΛΟΓΗ ΑΠΟ 1000ΑΔΕς)2. ΔΩΡΕΑΝ ΡΑΔΙΩΦΟΝΟ ( ΕΠΙΛΟΓΗ ΑΠΟ 1000ΑΔΕΣ)3. ΔΩΡΕΑΝ ΣΥΝΟΜΙΛΙΑ -ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ- CHAT ROOMS4. ΔΩΡΕΑΝ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΓΙΑ ΝΑ ΚΑΤΕΒΑΣΕΙΣ ΑΠΟ ΤΟ YOU TUBE ΟΤΙ ΘΕΛΕΙΣ ΜΕ ΕΝΑ ΚΛΙΚ5. ΔΩΡΕΑΝ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΑΠΟ WWW.TSEKOURATOI.GR ΜΕ ΕΝΑ ΚΛΙΚ6. ΔΩΡΕΑΝ ΟΛΑ ΤΑ ΠΑΙΧΝΙΔΙΑ ΤΟΥ FACEBOOK7. ΔΩΡΕΑΝ ΠΑΝΩ ΑΠΟ 1000 ΠΑΙΧΝΙΔΙΑ ΠΑΛΙΑ CLASSIC (PACMAN ΚΑΙ ΛΟΙΠΑ)8. ΣΥΝΔΕΣΗ ΤΟΥ ΛΟΓΑΡΙΑΣΜΟΥ ΣΟΥ ΜΕ ΤΟ FACEBOOK ΚΑΙ ΛΑΜΒΑΝΕΙΣ ΤΙΣ ΕΝΗΜΕΡΩΣΕΙΣ ΧΩΡΙΣ ΚΑΝ ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΣΤΟ FACEBOOKΟΛΑ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΛΕΜΕ ΔΩΡΕΑΝΕΛΕΓΜΕΝΑ ΑΠΟ ΤΟΥ ΙΟΥΣ ΤΑ ΠΑΝΤΑΕΓΓΥΗΣΗ WWW.TSEKOURATOI.GRΑΠΛΑ ΚΑΤΕΒΑΣΤΕ ΤΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ (ΠΑΙΖΕΙ ΣΕ ΟΛΟΥΣ ΤΟΥΣ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΕΣ)ΚΑΙ ΚΑΝΤΕ ΤΟ INSTALL.ΟΤΑΝ ΘΑ ΑΝΟΙΞΕΤΕ ΤΟ ΙΝΤΕΡΝΕΤ ΣΑΣ ΘΑ ΔΕΙΤΕ ΜΙΑ ΠΡΑΣΙΝΗ ΜΠΑΡΑ ΠΑΝΩ ΠΑΝΩ. ΟΛΑ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΕΚΕΙ ΜΟΝΙΜΑ ΠΛΕΟΝ.