Η ανάβαση διοργανώνεται με ευθύνη του Συνδέσμου Οδηγών Αγώνων Αυτοκινήτου (ΣΟΑΑ) και τυπικά διοργανώτρια λέσχη την Αγωνιστική Λέσχη Τρίπολης (ΑΛΤ).
Οι οργανωτές ελπίζουν (με τη βοήθεια του κόσμου) σε μία γιορτή των αγώνων αυτοκινήτου. Ας δούμε όμως τι έγινε στην προηγούμενη διοργάνωση (την ανάβαση Κύμης).
Όμορφη ατμόσφαιρα και έντονος συναγωνισμός ήταν τα στοιχεία στην Ανάβασης Κύμης που διοργάνωσε η Start Line. O αγώνας όπως κάθε χρόνο συγκέντρωσε εκατοντάδες θεατές στις φουρκέτες της διαδρομής δημιουργώντας μία εντυπωσιακή εικόνα.
Το αγωνιστικό κομμάτι περιλάμβανε αρκετές ανακατατάξεις στις περισσότερες κλάσεις και ορισμένες εκπλήξεις. Η καλύτερη επίδοση ήταν αυτή του Λεωνίδα Κύρκου (Ford Escort WRC) ο οποίος ήταν ταχύτερος όλων και στα δύο σκέλη με αποτέλεσμα να πάρει τη νίκη στην Ομάδα Ε.
Ο Κύρκος μάλιστα ήταν και ο μοναδικός που κατάφερε να πέσει κάτω από τα δύο λεπτά, κάτι που έκανε και στα δύο σκέλη. Ως εκ τούτου δεν άφησε και πολλά περιθώρια στον Γιώργο Καϊτατζή (Ford Escort WRC) ο οποίος έμεινε δεύτερος και πολύ περισσότερο στους Σπύρο Παπαδόπουλο και Αντώνη Αθυμαρίτη που ακολούθησαν με Ford Escort και Mitsubishi EVO IX, αντιστοίχως.
Στις κλάσεις της κατηγορίας είχαμε έντονο ενδιαφέρον μέχρι το φινάλε. Ο Παντελής Βασιλειάδης (Citroen AX) πήρε μια αρκετά δύσκολη νίκη στην Ε10 και τη συνδύασε με νίκη στα δίλιτρα της Ομάδας Ε, όπου είχε σκληρή μάχη με τον Θανάση Κουρνιάτη (Ford Escort MKII). Ο Κουρνιάτης ήταν ταχύτερος στο πρώτο σκέλος, όμως στο δεύτερο έμεινε ελάχιστα πίσω από τον Βασιλειάδη και αυτό ήταν αρκετό για να χάσει. Παρόλα αυτά επικράτησε στην κλάση Ε11 με τον Ανδρέα Μελιγκώνη (Opel Kadett) να μένει στη δεύτερη θέση. Στη δεύτερη θέση της κλάσης Ε10 βρέθηκε ο Τρύφωνας Χασάπης (Citroen AX) ο οποίος ήταν επίσης στη μάχη της πρωτιάς για τα δίλιτρα αλλά αποδείχτηκε μια κλίμακα αργότερος από τον Βασιλειάδη.
Στην Ομάδα Ν η κατάσταση ήταν πιο εύκολη από ό,τι περίμενε ακόμη και ο ίδιος ο Παναγιώτης Σμυρναίος (Peugeot 106). Πήρε τη νίκη στα δίλιτρα αλλά ευτύχησε και από την απουσία των συμμετοχών της Ν4 με αποτέλεσμα να πάρει και τη γενική της Ομάδας Ν.
Στην Ομάδα Α η παρουσία του Μάριου Ηλιόπουλου ήταν καταλυτική για την αύξηση του ενδιαφέροντος και του ανταγωνισμού με τον Μιχάλη Ευθυμίου, ωστόσο ο «Μάριο» δεν στάθηκε τυχερός. Έμεινε από δίσκο στο δεύτερο σκέλος με αποτέλεσμα να τελειώσει άδοξα η προσπάθειά του και να καταστραφεί το ταχύτερο πέρασμα που είχε κάνει ανάμεσα σε όλες τις συμμετοχές της Ομάδας Α. Έτσι ο Μιχάλης Ευθυμίου πήρε την τρίτη του φετινή νίκη έστω και αν αυτή τη φορά στάθηκε τυχερός. Στη δεύτερη θέση βρέθηκε ο τοπικός Γιάννης Γύζης (Renault Clio Williams) , με τον Γιάννη Τασιόπουλο (Citroen Saxo VTS) 3ο .
onsports"
ΕΛΑ ΣΤΗΝ ΟΜΑΔΑ ΜΑΣ ΚΑΙ ΕΣΥ- ΚΑΝΕ LIKE