

Η σύνοδος του κόκκινου πλανήτη με την Αφροδίτη στον Καρκίνο και τον Πλούτωνα από δίπλα, προδίδει το εσωτερικό πάθος του Θανάση Βέγγου, ενώ το όλο σχήμα ήταν και ένα μόνιμο παράθυρο πρόσβασης στις καρδιές των λαϊκών ανθρώπων. Το τρίγωνο του Άρη με τον Δία ήταν κατά τεκμήριο εκείνο που απελευθέρωσε τη δυναμική του, ενώ ο Ποσειδώνας σε τετράγωνο -πιθανότατα- με την Σελήνη στον Ταύρο και σε τ-τετράγωνο με τον αστρικό Ερμή και την αστρική Δήμητρα φαίνεται πως κινούσε τα νήματα των καλλιτεχνικών του τάσεων.
Σαν κλασικός Δίδυμος είχε δύο πλευρές και από αυτήν την άποψη το ερώτημα του τίτλου της ταινίας «Ποιός Θανάσης;» είχε ουσιαστικά ...ερείσματα. Σε αντίθεση με την διαδεδομένη κινηματογραφική εικόνα του, στην ιδιωτική του ζωή, κυρίαρχος ήταν ο σοβαρός και μετρημένος Κρόνος, γαλουχημένος μάλιστα με τις παραδοσιακές αξίες μιας άλλης εποχής. Αυτή η σοβαρή μεστή αλλά και πιο «πικρή» του πλευρά που γνωρίσαμε στην αρχή και το τέλος της καριέρας του, άφησε το αποτύπωμα της σε ρόλους όπως αυτοί στην «Μαγική Πόλη», το «Δράκο», τις «Ήσυχες μέρες του Αυγούστου» και το «Όλα είναι δρόμος». Φυσικά ο Κρόνος δεν παρέλειψε να τον «επισκεφθεί» και τα δύο χρόνια που έκανε στην Μακρόνησο ως εξόριστος μετά τον Εμφύλιο.
Καλή ξεκούραση...
Βρες το στο ricardo.gr! Για να το διεκδικήσεις, κάνε κλικ στο banner του ricardo.gr από κάτω και κάνε εγγραφήΕΛΑ ΣΤΗΝ ΟΜΑΔΑ ΜΑΣ ΚΑΙ ΕΣΥ- ΚΑΝΕ LIKE