Για τον ανυποψίαστο η χρήση των λέξεων «Microsoft» και «μάνγκο» θα τον έκανε να αναρωτηθεί τι στο καλό έπαθε η μεγάλη εταιρεία και το 'ριξε στη μαναβική.
Για όσους, πάλι, έχουν... φάει με το κουτάλι τα τερτίπια των τμημάτων μάρκετινγκ των εταιρειών (έχοντας αποκτήσει μόνιμο στομαχικό πρόβλημα), το «μάνγκο» είναι μια προσωρινή ονομασία, στη συγκεκριμένη περίπτωση, της επόμενης έκδοσης των Windows για κινητά τηλέφωνα.
Τα «Mango», λοιπόν, παρουσιάστηκαν την περασμένη εβδομάδα και οι Αμερικανοί συνάδελφοί μας αναρωτιούνται αν η Microsoft μπορεί (σ.σ. επιτέλους) να ανταγωνιστεί επάξια το iOS της Apple.
Κάποια από τα χαρακτηριστικά των επόμενων «κινητών» Windows, παρουσιάζουν ενδιαφέρον. Για παράδειγμα, αν ψάχνετε για μια ταινία μέσω του κινητού σας τηλεφώνου θα παίρνετε στην ίδια οθόνη κριτικές, τρέιλερ, ηχητικά αποσπάσματα και τη δυνατότητα να αγοράσετε εισιτήρια στην αίθουσα της επιλογής σας.
Ενα πιο ενιαίο περιβάλλον δηλαδή, στο οποίο δεν θα χρειάζεται να χρησιμοποιείτε διαφορετικές εφαρμογές για μια δουλειά.
Καλό ακούγεται, αν και θα κρατήσουμε μια επιφύλαξη, δεδομένου πως άλλο πράγμα οι παρουσιάσεις λογισμικού από τους δημιουργούς τους και άλλο η καθημερινή χρήση.
Εκτός συγκλονιστικού (και εξαιρετικά δυσάρεστου για τις δύο εταιρείες) απροόπτου, τα «Mango» θα τα βρείτε στα πρώτα τηλέφωνα που θα παρουσιάσει η Nokia σε συνεργασία με τη Microsoft, προς τα τέλη του 2011.
Φυσικά και άλλοι κατασκευαστές αναμένεται να τα χρησιμοποιήσουν στις συσκευές τους και ίσως η Microsoft καταφέρει να διευρύνει το μερίδιό της στην αγορά των «έξυπνων» κινητών τηλεφώνων, όπου δεν κατέχει ποσοστό μεγαλύτερο του 4%.
ΕΛΕΥΘΕΡΟΤΥΠΙΑ
Sourta-ferta
"ΕΛΑ ΣΤΗΝ ΟΜΑΔΑ ΜΑΣ ΚΑΙ ΕΣΥ- ΚΑΝΕ LIKE