Τρίτη 7 Ιουνίου 2011

Σιαλμάς ο 3ος!

Την... αναμενόμενη τρίτη μεταγραφή της ανακοίνωσε η ΠΑΕ ΑΕΚ...

Ο λόγος για την απόκτηση του Δημήτρη Σιαλμά, ο οποίος υπέγραψε διετές συμβόλαιο με τους «κιτρινόμαυρους» και αμέσως μετά την παρουσίασή του, έκανε και τις πρώτες του δηλώσεις.


«Είναι μια καινούργια αρχή για εμένα και έχω πολλή δουλειά μπροστά μου. Θέλω να ευχαριστήσω τον κόσμο του ΠΑΣ Γιάννινα. τον κ. Χριστοβασίλη, τον κ. Αγγελή και βεβαίως τον κ. Ντεμόλ, οι οποίοι έπαιξαν σημαντικό ρόλο στη μεταγραφή μου. Υπόσχομαι να δουλέψω σκληρά για να πάρω ευκαιρίες και ξέρω ότι οι ευθύνες και οι απαιτήσεις της ΑΕΚ είναι μεγάλες. Θα προσπαθήσω να δώσω τον καλύτερο μου εαυτό. Εύχομαι να έχω υγεία και να μπορέσω να δικαιώσω τους ανθρώπους της ΑΕΚ που με εμπιστεύθηκαν», τόνισε ο 25χρονος επιθετικός.

"