Δευτέρα 13 Ιουνίου 2011

Τζ.Μπάτον: Η καλύτερη νίκη μου

" Στον πιο συναρπαστικό αγώνα Formula 1 των τελευταίων ετών, ο Βρετανός Τζένσον Μπάτον...


(McLaren) προσπέρασε στον 70ό και τελευταίο γύρο τον Γερμανό Σεμπάστιαν Φέτελ (Red Bull) και έτσι κέρδισε το γκραν πρι του Καναδά. Τρίτος τερμάτισε ο Μαρκ Βέμπερ (Red Bull), σε μια κούρσα που διεκόπη για δύο ώρες στον 25ο γύρο, λόγω κακοκαιρίας.



Ας δούμε τι δήλωσαν οι πρωταγωνιστές :

Τζένσον Μπάτον (McLaren – Mercedes ) 1ος

«Δεν ξέρω τι να πω. Είναι οι τρεις πιο συναισθηματικά φορτισμένες ώρες της ζωής μου, από την εκκίνηση ως τώρα. Πέρασα πολλά σε αυτόν τον αγώνα και έφτασα κοντά να πω πως όλα τελείωσαν. Μάλιστα, παραλίγο να βγάλω εκτός του συναθλητή μου Λιούις Χάμιλτον. Από εκεί και μετά ήταν μία ατελείωτη μάχη, με τρεις ποινές και μία πάλη στον τελευταίο γύρο. Τότε πίεσα τον Σεμπ για τη νίκη και τα κατάφερα ήταν η καλύτερη νίκη μου».


Σεμπάστιαν Φέτελ ( Red Bull – Renault) 2ος

« Φυσικά και είμαι απογοητευμένος. Ήταν μία σκληρή κούρσα από την αρχή ως το τέλος, παρά το ότι οδηγήσαμε στην πρώτη θέση τους περισσότερους γύρους. Στο τελευταίο κομμάτι ήμουν συντηρητικός αλλά δεν ήμουν προσεκτικός. Όταν είσαι πρώτος και χάνεις δεν είναι το καλύτερο συναίσθημα »


Μαρκ Βέμπερ ( Red Bull – Renault) 3ος

«Έχασα πολλές θέσεις, τις οποίες κέρδισα πάλι πίσω. Νομίζω πως το πείσμα μας και η στρατηγική της ομάδας μας έφερε στην πρώτη τριάδα. Τα περάσματα στους Κομπαγιάσι, τον Ντι Ρέστα και τις δύο Lotus Renault ήταν τα δυσκολότερα, αφού έβγαινα από τη στεγνή γραμμή με λάστιχα σλικ. Ήταν σα να οδηγούσα πάνω σε πάγο».

onsports



"