Τετάρτη 15 Ιουνίου 2011

Σισοκό: Χαρούμενος για Ρεάλ

http://www.onsports.gr/media/k2/items/cache/6c7cbd4a2f6c96f890e22a2cdd570ae0_L.jpg?timestamp=943912800Ο ποδοσφαιριστής της Γιουβέντους, τόνισε ότι είναι κολακευμένος …



από το ενδιαφέρον της Ρεάλ Μαδρίτης για αυτόν.



Μπορεί πριν από περίπου έναν μήνα τα ελληνικά δημοσιεύματα να… έστελναν τον Μοχάμεντ Σισοκό στον Ολυμπιακό, ωστόσο για τον Γάλλο μέσο ενδιαφέρεται η Ρεάλ Μαδρίτης.

Ο 26χρονος ποδοσφαιριστής προορίζεται για αντικαταστάτης του Λασανά Ντιαρά στην περίπτωση που αποχωρήσει από την ομάδα της Μαδρίτης και εμφανίστηκε κολακευμένος από το ενδιαφέρον της «βασίλισσας».

«Ότι ξέρω το έχω μάθει από τον Τύπο. Με κάνει χαρούμενο το ότι η Ρεάλ Μαδρίτης ενδιαφέρεται για εμένα. Είναι φανταστικό, αλλά έχω ακόμα δύο χρόνια συμβόλαιο με την Γιουβέντους και σέβομαι απόλυτα την ομάδα μου. Είμαι κολακευμένος από το ενδιαφέρον της Ρεάλ, αλλά είναι παίκτης της Γιουβέντους», ξεκαθάρισε ο Σισοκό.



onsports




"