Τετάρτη 15 Ιουνίου 2011

Τζο Τόγκου: Στον γάμο όλοι κάνουμε το ίδιο λάθος

Τζο Τόγκου: «Στον γάμο όλοι κάνουμε το ίδιο λάθος» Η Τζο Τόγκου σε πρόσφατη συνέντευξή της μίλησε για την διαμάχη μεταξύ εκείνης και του συζύγου της..

. Ο πρώην άντρας της βγήκε και δήλωσε ότι την είχε προειδοποιήσει από τον Φεβρουάριο να μην χρησιμοποιεί το επίθετό του. Εκείνη όμως υποστηρίζει πως δεν έγιναν έτσι τα πράγματα. «Καταρχήν, δεν είναι αλήθεια ότι με είχε προειδοποιήσει από τον Φεβρουάριο. Αν ήταν αλήθεια γιατί δεν λέει και τι του απάντησα όταν με προειδοποίησε; Με τον άντρα μου δυστυχώς δεν έχουμε καλές σχέσεις, οπότε δεν είμαστε από τα ζευγάρια που αν και σε διάσταση εξακολουθούν να έχουν επικοινωνία. Από τη στιγμή λοιπόν, που δεν μιλάμε στο τηλέφωνο, πώς γίνεται να μιλήσαμε και να με προειδοποίησε κιόλας να μη χρησιμοποιώ το όνομά του; Η μοναδική επικοινωνία που έχουμε είναι μέσω γραπτών μηνυμάτων και μπορεί, λ.χ., να αφορά το σχολείο του παιδιού. Το εξώδικο που μου έστειλε ήταν πριν από μερικές εβδομάδες και το έμαθα από την παραγωγή της εκπομπής, γιατί κοινοποιήθηκε πρώτα στον ΑΝΤ1 και μετά σε μένα. Επίσης δεν καταλαβαίνω πώς μου ζητάει να μην χρησιμοποιώ το όνομά του, από τη στιγμή που δεν έχουμε πάρει ακόμα διαζύγιο και δεν ξέρω καν πότε θα βγει. Δεν με ρώτησε ποτέ αν εγώ θέλω να πάρουμε διαζύγιο. Μπορεί εγώ να μην θέλω να του το δώσω», δήλωσε η Τζο.




"