Τετάρτη 8 Ιουνίου 2011

Ο φιλόζωος του πεντάλεπτου

Η επιλογή του σκύλου είναι σημαντική απόφαση, που
πρέπει να λαμβάνεται με το μυαλό και όχι με την καρδιά.

Έχω έναν συνάδελφο και φίλο, ονόματι Άγγελος, ο οποίος αποφάσισε να πάρει σκύλο (όχι ακόμα για τους κατάλληλους λόγους, αλλά βρίσκεται καθ' οδόν...).Ζήτησε την συμβουλή μου, του την προσέφερα, ύστερα έλειψα μερικές ημέρες σε επαγγελματικό ταξίδι, κι όταν επέστρεψα, μου ανακοίνωσε ότι, εν μέσω μιας αισθητικής παρόρμησης, υιοθέτησε ήδη ένα κουτάβι.
Όταν ''ψωνίζεις σκύλο με το μάτι'' και όχι με το μυαλό, περίμενε κάτι να πάει στραβά!Αυτό ήταν ανέκαθεν το μότο μου και είχα πάντοτε την απαίτηση από τους ανθρώπους που έχουν καλλιέργεια και -τουλάχιστον βασικές- διαδυκτιακές δεξιότητες να ερευνούν προτού αποκτήσουν την πρώτη χαριτωμένη χνουδόμπαλα που θα βρεθεί στο οπτικό τους πεδίο.
Ο φίλος μου Άγγελος πήρε σκύλο, με χαρακτηριστικά φυλής που το καθιστούν μάλλον ακατάλληλο για πρωτάρηδες, αλλά δεν τον φοβάμαι.Γνωρίζοντας τον χαρακτήρα του, ξέρω ότι θα πρέπει να παγώσει η Κόλαση, προτού ο Άγγελος εγκαταλείψει και τον αγώνα αλλά και τον ίδιο τον σκύλο στους πρόποδες του κοντινότερου βουνού.Ο Άγγελος θα υποφέρει, αλλά τουλάχιστον θα είναι για τις δικές του αμαρτίες.Άλλα πλάσματα δεν είναι το ίδιο τυχερά, όπως διαπιστώνει κανείς από την παρακάτω αγγελία:
Το όνομά μου είναι Rain αλλά υπόσχομαι ότι θα φέρω την λιακάδα στην ψυχή του τυχερού που θα με κάνει δικό του!Βρέθηκα να περιπλανίεμαι έξω από το κολυμβητήριο του Πειραιά, δόθηκα σε ''φιλόζωο'', ο οποίος μετά από λίγες ημέρες με παράτησε στον Νέο Κόσμο, ενώ στα τηλεφωνήματα των φίλων μου διαβεβαίωνε ότι είμαι μια χαρά.Βρέθηκα ξανά στο δρόμο, σκελετωμένος και με τα δερματικά μου να επιδεινώνονται.
Μια κοπέλα με ''ανέβασε'' στο facebook.Κι ένα βράδυ, εκεί, με είδε ξανά αδέσποτο μια από τις κοπέλες που με μάζεψαν την πρώτη φορά.Πλέον βρίσκομαι στο Κτηνιατρικό Κέντρο Παπαιωάννου στο Μαρκόπουλο.Είμαι υγιής και έχω ξεκινήσει φαρμακευτική αγωγή.Τα έξοδα νοσηλείας και φιλοξενίας μου είναι καλυμμένα.Το μόνο που ψάχνω είναι ένα σπίτι - για πάντα αυτήν τη φορά.Θα δοθώ με τσιπάκι και συμβόλαιο υιοθεσίας.
Η απόφαση να πάρει κανείς σκύλο είναι εύκολη υπόθεση.Μάλιστα, όσα λιγότερα γνωρίζεις, τόσο ευκολότερο γίνεται.Το ζήτημα είναι τι κάνεις ΜΕΤΑ. Για μένα, ο φιλόζωος που λιποψυχεί είναι η πιο καταδικαστέα περίπτωση και ο μοναδικός λόγος για τα βάσανα των αδέσποτων ζώων.Μακάρι να ήξερα και τον τρόπο για να τον εντοπίζεις με την πρώτη ματιά...

K9LIFE
"