Πέμπτη 23 Ιουνίου 2011

Συγκλονιστική εξομολόγηση πρωταγωνίστριας: Είμαι υιοθετημένη και είχα νευρική ανορεξία

http://www.gossip-tv.gr/sites/default/files/imagecache/large_20_normal/2011_06/erotematiko_444_4.jpgΠριν τέσσερα χρόνια, πρωταγωνιστούσε σε ένα σήριαλ με μεγάλη τηλεθέαση …

και όλοι μίλαγαν για τη νεαρή ηθοποιό για την ερμηνεία της . Μετά το τέλος της «Αγάπης Μαχαιριά», η πρωταγωνίστρια χάθηκε από την επικαιρότητα και ελάχιστοι ήταν εκείνοι που γνώριζαν που είναι και τι κάνει. Ο λόγος για την Φαίη Ζαφειράκου, η οποία μέσα από μια συνέντευξη εφ’ όλης της ύλης, αποκαλύπτει άγνωστες πτυχές της ζωής της. «Όταν έχασα τον πατέρα μου πέρασα νευρική ανορεξία. Ήμουν 40 κιλά , έβλεπα τον εαυτό μου στον καθρέφτη και θεωρούσα ότι είμαι χοντρή. Τους δύο πρώτους μήνες, που είχα «ρέψει», με πίεζαν να φάω. Ήμουν αυτοκαταστροφική και πάρα πολύ συναισθηματική». Η εξομολόγηση της νεαρής ηθοποιού δεν σταματά εδώ, αφού αποκάλυψε πως είναι υιοθετημένη. «Οι γονείς μου προσπαθούσαν πέντε χρόνια να κάνουν παιδί και εφτά για να υιοθετήσουν. Με υιοθέτησαν όταν ήμουν έξι μηνών και το έμαθα σε μικρή ηλικία με την βοήθεια ψυχολόγου». Τέλος, η Φαίη αποκάλυψε πως έχει γνωρίσει κάποια άτομα από την βιολογική της οικογένεια, αλλά για την ίδια γονείς είναι οι άνθρωποι που την μεγάλωσαν και τις έδωσαν αγάπη.



gossiptv

"