Τετάρτη 22 Ιουνίου 2011

Πόσο χρονών είναι η Έλλη Κοκκίνου;

http://www.gossip-tv.gr/sites/default/files/imagecache/large_20_normal/2011_06/kok6ECD661E9F350CE280AD8BDBF33007B0.jpgΤακτική επισκέπτρια της Νάξου είναι η Ελλη Κοκκίνου…


Όπως αποκάλυψε στην εκπομπή της Ελένης Μενεγάκη (που αυτή την εβδομάδα βγαίνει από την Νάξο) τα τελευταία τέσσερα χρόνια πηγαίνει κάθε χρόνο στο νησί, καθώς εκεί διατηρεί κατάστημα κοσμημάτων ο θείος της κι έτσι εκείνη βρίσκει συχνά ευκαιρία για ολιγοήμερες αποδράσεις με τον γιο της. Ανανεωμένη, «φρέσκια» και άκρως «καλοκαιρινή», με ένα μακρύ σομόν φόρεμα και μεγάλα χρυσά σκουλαρίκια, η Ελλη τραγούδησε την νέα της επιτυχία με τίτλο «τα γενέθλιά μου», αλλά και παλιότερα τραγούδια της, ξεσηκώνοντας το κοινό. «Σε λίγο καιρό έχω τα γενέθλιά μου-συγκεκριμένα στις 24 Ιουλίου-και ο Φοίβος βρήκε την αφορμή να μου γράψει ένα κομμάτι που συμβολίζει και μια νέα αρχή στην ζωή όχι μόνο την δική μου, αλλά και κάθε ανθρώπου». Και μπορεί η ίδια να μην έκανε πλήρη... αποκάλυψη, αλλά ως γνωστόν η Άλλη είναι γεννημένη στις 24 Ιουλίου 1970! Συνεπώς, η τραγουδίστρια είναι 41 ετών! Η Έλλη Κοκκίνου, μάλιστα, απάντησε σε ερώτηση της Ελένης Μενεγάκη εάν νιώθει την ανάγκη να κάνει αλλαγές στην ζωή της συχνά. «Είσαι της επταετίας, της οκταετίας ή του… οκταμήνου γιατί ακόμη και αυτό το έχω ακούσει…» της είπε η παρουσιάστρια. «Δεν έχω συγκεκριμένο χρονικό προσδιορισμό για τις αλλαγές μου», απάντησε εκείνη. Η Έλλη όμως μίλησε και για τον ρόλο της στην θέση του κριτή του Greek Idol, λέγοντας ότι δεν αποφάσιζαν τα μέλη της κριτικής επιτροπής για την αποχώρηση ενός παίκτη ή μιας παίκτριας αλλά την ευθύνη γι’αυτό την είχε αποκλειστικά και μόνο ο κόσμος. «Οι κανόνες προβλέπουν ότι κάποιος αποχωρεί κάθε εβδομάδα, συνεπώς εμείς κάναμε απλά κριτική και τίποτα περισσότερο. Ο κόσμος είναι αυτός που αποφασίζει». Όσο για το εάν το Greek Idol συνεχιστεί; «Δεν το έχω ακούσει ακόμη και δεν το ξέρω-άλλωστε είναι νωρίς ακόμη».



gossip-tv

"