Κυριακή 12 Ιουνίου 2011

Δεν το κουνάει ο Λέτο!

«Φρένο» στα σενάρια που τον ενέπλεκαν με αποχώρηση από τον Παναθηναϊκό μέσα στη μεταγραφική περίοδο... του καλοκαιριού έβαλε ο Σεμπάστιαν Λέτο, σε συνέντευξή του στην εφημερίδα «Ole».




Ο Αργεντινός μεσοεπιθετικός ξεκαθάρισε πως είναι πολύ ευχαριστημένος από τη μέχρι τώρα συνεργασία του με το «τριφύλλι», παρουσίασε την Ελλάδα σαν μια πάρα πολύ όμορφη χώρα, εξέφρασε την επιθυμία του να ξαναφορέσει το εθνόσημο στο στήθος, ενώ υποσχέθηκε πως θα παλέψει ακόμα περισσότερο για να κάνει ευτυχισμένους τους φιλάθλους του Παναθηναϊκού.



«Έχω συμβόλαιο για τρία χρόνια με τον Παναθηναϊκό στην Ελλάδα. Πρώτα από όλα θα ήθελα να τα πάω ακόμη καλύτερα και να μπορέσω να παίξω στην εθνική ομάδα, που είναι κάτι που βρίσκεται συνεχώς στο μυαλό μου. Το σκέπτομαι γιατί δεν υπάρχουν πολλοί παίκτες που παίζουν στη θέση μου», η απάντηση του Αργεντινού όταν ερωτήθηκε αν σκέφτεται να γυρίσει άμεσα στην πρώην ομάδα του, τη Λανούς.



Ακολούθως του ζητήθηκε να σχολιάσει τη σεζόν που μόλις ολοκληρώθηκε αλλά και να εκφράσει την άποψή του για την Ελλάδα: «Ολοκληρώσαμε τη σεζόν με τον Παναθηναϊκό, αγωνιζόμενοι σε ένα καλό επίπεδο και αισθάνομαι χαρούμενος. Μετά από τρία χρόνια που βρίσκομαι στη χώρα αισθάνομαι σαν στο σπίτι μου, νιώθω θαυμάσια και αρκετά ωραία εδώ. Οι οπαδοί με αγαπούν πολύ και θα παλέψω ακόμη πιο πολύ για να τους κάνω χαρούμενους», ενώ πρόσθεσε: «Το σπίτι μου, μου λείπει, αλλά η Ελλάδα είναι ένα θαυμάσιο μέρος. Έχω συνηθίσει με τον καιρό».





"