Δευτέρα 20 Ιουνίου 2011

ΔΕΙΤΕ: Γυμνοί στο κρύο

Γυμνοί στο κρύοΟι γυμνιστές μαζεύτηκαν λίγο μετά τις 8 το πρωί και 'πετώντας' όλα τα ρούχα τους έτρεξαν προς την...
παγωμένη θάλασσα για να σπάσουν αυτό το ασυνήθιστο ρεκόρ.


Οι συμμετέχοντες είχαν μαζευτεί απ' όλο τον κόσμο. Η 25χρονη Lizzy White δήλωσε στην Daily Mail, 'Έχω έρθει από τη Αυστραλία μέσω Βραζιλίας για να λάβω μέρος'.

Ο 29χρονος Steve Absalom είπε 'Είμαι αρκετά ντροπαλός. Δεν είχα κολυμπήσει πότε πριν μπροστά σε κόσμο, τώρα όμως το έκανα μπροστά σε 400 άτομα'.





Ο υπεύθυνος της εκδήλωσης Alison Powell δήλωσε εμφανώς χαρούμενος 'Ήταν διασκεδαστικό. Δεν έχω δει πότε τόσο χαμογελαστό κόσμο' και πρόσθεσε 'Περιμέναμε 300 άτομα. Είμαι ικανοποιημένος που μαζεύτηκαν τόσοι πολλοί'.





Βεβαίως υπήρχαν και γυμνιστές που έχουν γυρίσει τις θάλασσες όλου του κόσμου. Για παράδειγμα η 39χρονη Sue Jones δήλωσε 'Έχω βρεθεί γυμνή σε παραλίες της Ελλάδας και της Ισπανίας. Είναι η πρώτη και τελευταία φορά στην Ουαλία'.



"