Τετάρτη 15 Ιουνίου 2011

Χρηματική ικανοποίηση ζητά η Νατέλα

Χρηματική ικανοποίηση ύψους 300 χιλιάδων ευρώ για την ψυχική οδύνη που υπέστη εξαιτίας της απώλειας του γιου της Άλεξ, διεκδικεί από...


καθένα από τα παιδιά και τους γονείς τους, η Νατέλα Ιτσουάιντσε, με αγωγή που κατέθεσε ενώπιον του Πολυμελούς Πρωτοδικείου Βέροιας.



Πεντέμισι χρόνια μετά την εξαφάνιση του μικρού Άλεξ από τη Βέροια κι ενώ το Μονομελές Δικαστήριο Ανηλίκων Θεσσαλονίκης με αμετάκλητη απόφασή του έκρινε ένοχους τους πέντε -άμεσα- εμπλεκόμενους στην υπόθεση ανήλικους, επιβάλλοντάς τους αναμορφωτικά και θεραπευτικά μέτρα, η Νατέλα, στο κείμενο της αγωγής, αναφέρει ότι η απώλεια του παιδιού της έχει κλονίσει το συναισθηματικό και ψυχικό της κόσμο σε βαθμό που κατά το παρελθόν αποπειράθηκε να αυτοκτονήσει.

«Ο θάνατός του κυριολεκτικά σταμάτησε τη ζωή μου και μετέτρεψε την καθημερινότητά μου σε μία μηχανική βιολογική συνέχεια, απαραίτητη για ένα και μοναδικό λόγο: γιατί αισθάνομαι λειψή που δεν έχω ακόμα μπορέσει να ενταφιάσω το παιδί μου, δεν έχω αποτίσει το ελάχιστο φόρο τιμής στο νεκρό του σώμα», τονίζεται στην αγωγή.

Επιπλέον, η μητέρα του Άλεξ διευκρινίζει ότι το μεγαλύτερο μέρος του επιδικαστέου ποσού προτίθεται να το διαθέσει σε φορείς και ιδρύματα κοινωφελούς χαρακτήρα με κύρια δράση και πρωτοβουλία τη φροντίδα και προστασία ανήλικων παιδιών.