Του Οσίου Μνημονίου σήμερα και σε συνδυασμό με τα γενέθλια του Γιώργου Παπανδρέου οι Αγανακτισμένοι στο Σύνταγμα έστησαν το δικό τους πάρτι. Μέσα στη Βουλή στην Κ.Ο. του ΠΑΣΟΚ η... Βάσω Παπανδρέου ασκούσε έντονη κριτική στον πρωθυπουργό, ενώ απ’ έξω οι πολίτες τραγουδούσαν τα «Χρόνια Πολλά» στον Γ. Παπανδρέου για τα 59α γενέθλιά της.Σήμερα μάλιστα παρά τη βροχή οι πολίτες δεν έφυγαν από την πλατεία.