Σάββατο 4 Ιουνίου 2011

"Περνάω τόσο πολύ καλά αυτό τον καιρό!"

"Καλεσμένη της Ελένης Μενεγάκη, το πρωί της Δευτέρας, ήταν η Δούκισσα Νομικού. Το γνωστό μοντέλο και παρουσιάστρια, μίλησε στην οικοδέσποινα της εκπομπής “Καφές με την Ελένη”, για το ασυνήθιστο όνομά της, εξήγησε αν έχει ήδη προγραμματίσει τις καλοκαιρινές της διακοπές, ενώ δήλωσε ότι είναι πολύ καλά αυτή την περίοδο, αφήνοντας υπονοούμενο ότι διανύει μια πολύ ωραία φάση στη ζωή της, επειδή είναι ερωτευμένη.

Η Ελένη Μενεγάκη, κατά τη διάρκεια της συνάντησής της με τη Δούκισσα, τη ρώτησε αν, σε μικρότερη ηλικία, είχε πρόβλημα με το όνομά της, αφού δεν είναι συνηθισμένο: “Όταν ήμουν μικρή, δεν ήθελα να έχω αυτό το όνομα. Ήθελα να με λένε για παράδειγμα Μαρία, για να μπορώ να ακούω τραγούδια με το όνομά μου και να λέω ότι είναι αφιερωμένα σε μένα αλλά και να με θυμούνται όταν γιορτάζω. Μεγαλώνοντας όμως, εκτίμησα αυτή τη διαφορετικότητα και είμαι πολύ χαρούμενη που ονομάζομαι έτσι”, είπε η 24χρονη παρουσιάστρια.....

Ελάχιστα λεπτά αργότερα, προβλήθηκε ένα μικρό αφιέρωμα στη ζωή και την μέχρι τώρα πορεία της Δούκισσας, όπου αναφέρθηκε ότι η ίδια διατηρεί προσωπικό ημερολόγιο, όπου γράφει καθημερινά τις σκέψεις της, είτε είναι σε καλή ψυχολογική κατάσταση, είτε όχι. Αμέσως μετά, η Ελένη και οι συνεργάτες της την ρώτησαν αν εξακολουθεί να γράφει στο ημερολόγιο αυτό, με τη Δούκισσα να απαντάει: “Τελευταία δεν έχω γράψει κάτι, γιατί περνάω τόσο πολύ καλά αυτό τον καιρό, που δεν έχω καθόλου χρόνο”, αποκάλυψε και χαμογέλασε με νόημα.

Λίγο πριν το τέλος της εκπομπής, όταν ρωτήθηκε από την Ελένη αν έχει κανονίσει τις καλοκαιρινές της διακοπές, η ίδια και πάλι απέφυγε να αναφέρει το όνομα του Χρήστου Χολίδη, με τον οποίο φημολογείται ότι τελευταία είναι ζευγάρι, δηλώνοντας: “Δεν έχω κανονίσει κάτι συγκεκριμένο προς το παρόν, αλλά έχω την αίσθηση ότι θα είναι ένα πάρα πολύ ωραίο καλοκαίρι φέτος για μένα. Τα καλοκαίρια πάντα ανεβαίνει η διάθεση και περνάς καλά, άλλωστε!”.

"

ΕΛΑ ΣΤΗΝ ΟΜΑΔΑ ΜΑΣ ΚΑΙ ΕΣΥ- ΚΑΝΕ LIKE