Δευτέρα 13 Ιουνίου 2011

Βεβηλώνουν την ιστορία του Πανιωνίου

Βεβηλώνουν την ιστορία του ΠανιωνίουΑντίθετος στην πώληση του Πανιωνίου σε μη κυανέρυθρα χέρια, εμφανίστηκε μέσω..
. του Sportaction Κωνσταντίνος Τσολακάκης.
Ο αντιπρόεδρος του συλλόγου στάθηκε στο ενδιαφέρον των Κύπριων επενδυτών, χαρακτηρίζοντας βεβήλωση την μεταβίβαση των μετοχών σε ανθρώπους που δεν προέρχονται από την οικογένεια του «Ιστορικού». Παράλληλα, ξεκαθάρισε πως θα αποτελέσει παρελθόν από τον Πανιώνιο άμεσα, αφού η εμπιστοσύνη που έτρεφε προς τα υπόλοιπα μέλη της διοίκησης κλονίστηκε μετά και την δημοσίευσης εμπιστευτικής επιστολής που απέστειλε.
Αναλυτικά τα λεγόμενά του στην Πύλη των Σπορ:
Έχετε δηλώσει πως δεν υπάρχουν Κύπριοι επενδυτές. Έχετε επικοινωνήσει μαζί τους και δεν είδατε να υπάρχει ενδιαφέρον από κανέναν. Τι συμβαίνει πραγματικά με την πώληση της ΠΑΕ;
«Κοιτάξτε, είναι ενήμερος και ο κ. Τσακίρης, ο οποίος ήταν συμμαθητής με τον έναν από τους υποψήφιους επενδυτές. Ξέρει και αυτός αν υπάρχουν ή όχι οι κύριοι, αλλά δεν βγαίνει να διαψεύσει ή να επιβεβαιώσει κάτι. Αν όντως υπάρχουν, πραγματικά βεβηλώνουν την ιστορία του συλλόγου. Ο Ιστορικός έπρεπε να μείνει σε Πανιώνια χέρια, όχι να την αγοράσει ο καθένας. Τα ονόματα που ακούγονται από Κύπρο, είναι μεγάλα ονόματα στις επιχειρήσεις, αλλά δεν το βλέπω να ενδιαφέρονται πραγματικά. Αν δεν υπάρχει υπαρκτό ενδιαφέρον, τότε κάπου αποσκοπεί όλη η ιστορία, μου φαίνεται πολύ πονηρή».

Αν συνεχιστεί το σήριαλ με τους Κύπριους επενδυτές και δεν δείτε κάποια αντίδραση από την πλευρά τους, τι σκοπεύετε να πράξετε από την πλευρά σας;
«Εγώ από την πλευρά μου δεν πρόκειται να μιλήσω άλλο. Δεν έχω να πω τίποτα, αφού όλοι όσοι μιλάμε, μαζί κι εγώ, έχουμε κάνει μπάχαλο την ομάδα. Η ΠΑΕ έχει σοβαρά προβλήματα και εμείς καθόμαστε και ασχολούμαστε αν υπάρχουν ή όχι οι Κύπριοι επενδυτές. Έτσι, κάνουμε χειρότερη την κατάσταση».

Στις 30 του μήνα παύεται να κατέχετε την θέση του αντιπροέδρου στον Πανιώνιο. Εσείς σκέφτεστε να παραμείνετε στην ομάδα από κάποιο άλλο πόστο ή θα απομακρυνθείτε τελείως από τα κοινά του συλλόγου;
«Εγώ από σήμερα (Δευτέρα), έχω τελειώσει. Έστειλα μια εμπιστευτική επιστολή στην διοίκηση και αυτή την έβγαλε στην φόρα. Πλέον, μετά από αυτό εγώ έχω τελειώσει, παραιτούμαι. Χάθηκε η εμπιστοσύνη που έτρεφα προς τους υπολοίπους. Εύχομαι καλή επιτυχία στους επόμενους και να τα καταφέρουν καλύτερα από μένα αν μπορέσουν και να βγει μια άκρη με το ιδιοκτησιακό…»


sportaction.gr
"