Παρασκευή, 17 Ιουνίου 2011

Ράλι Ακρόπολις: Σόλμπεργκ στο ξεκίνημα

Σόλμπεργκ στο ξεκίνημα Τις δύο πρώτες ειδικές διαδρομές κέρδισε ο Πέτερ Σόλμπεργκ (PSWRT Citroen DS3 )... Ο Νορβηγός βγήκε αλώβητος από την πρώτη δύσκολη ειδική διαδρομή (Θήβα) αλλά και από τη μεγαλύτερη ειδική της ημέρας (Ελάτεια).
Η ατυχία χτύπησε τον Λάμπρο Αθανασούλα, ο οποίος συνεχίζει με σπασμένη ανάρτηση που Η πραγματική δράση ξεκίνησε σήμερα στις 07:00, με τα πληρώματα να ξεκινούν την προσπάθεια από το service park με κατεύθυνση την Βοιωτία και τη Φθιώτιδα. Μετά από μία διαδρομή 567χλμ θα καταλήξουν και πάλι στην Κορινθία ακολουθώντας 6 ειδικές διαδρομές συνολικού μήκους 141 χιλιομέτρων. Η πλειοψηφία των οδηγών τόνισε μάλιστα πως η σημερινή (17/6) πρώτη ημέρα του αγώνα θα είναι και η πιο δύσκολη καθώς δεν υπάρχει ενδιάμεσο κανονικό service αλλά μόνο ένα remote service στα Καμένα Βούρλα χωρίς μεγάλες δυνατότητες επεμβάσεων και επισκευών. Έτσι το πρόβλημα για τους οδηγούς γίνεται ακόμα πιο σύνθετο καθώς θα πρέπει να αναζητήσουν την ταχύτητα αλλά ταυτόχρονα και να προφυλάξουν τα αυτοκίνητα τους από ζημιές .

Το Ράλι Ακρόπολις μόλις ξεκίνησε με την πρώτη ειδική της Θήβας. Η κατάσταση του δρόμου έκρινε τα αποτελέσματα, ειδικά για τα πληρώματα που μπήκαν πρώτα και έπρεπε να καθαρίζουν την ειδική. Ταχύτερος από όλους ο Πέτερ Σόλμπεργκ 16:39,9’’ (PSWRT Citroen DS3WRC) και ακολούθησαν οι Γιάρι Μάτι Λάτβαλα 16:40,4’’ (Abu Dhabi Ford Fiesta RS) και Ευγένι Νόβικοβ Ford Fiesta RSWRC 16:45.2). Ο Μίκο Χίρβονεν (Abu Dhabi Ford Fiesta RS) χτύπησε ένα τοιχίο προς το τέλος της ειδικής, ευτυχώς χωρίς επιπτώσεις στο αυτοκίνητο.

1 Σεμπαστιάν Λέμπ

«Είχε πολύ χώμα που έπρεπε να καθαρίσουμε. Πιέζω όσο μπορώ περισσότερο. Ο δρόμος έχει στεγνώσει και πρέπει να δεχτώ ότι χάνω χρόνο. Είναι δύσκολο να είσαι το πρώτο αυτοκίνητο στην ειδική».

3 Μίκο Χίρβονεν

«Χτυπήσαμε ένα τοιχίο με τον πίσω αριστερά τροχό, νόμιζα ότι έπαθα λάστιχο, αλλά όλα εντάξει. Γλιστράει πολύ, είναι δύσκολο για τα πρώτα αυτοκίνητα».

2 Σεμπαστιάν Οζίε

«Δεν είναι τόσο άσχημα. Έχει αρκετό γλιστερό χώμα, αλλά κανένα πρόβλημα. Θα αλλάξουμε ρυθμίσεις στο αυτοκίνητο, έχω πολλή υποστροφή».

4 Γιάρι Μάτι Λάτβαλα

«Καλή αρχή. Κάναμε λάθη σε κάποια σημεία, αλλά είμαι χαρούμενος, αν σκεφτώ ότι το shakedown δε μας πήγε καλά. Ο δρόμος έχει αρχίσει να καθαρίζει».

5 Πέτερ Σόλμπεργκ

«Όλα καλά, αλλά όχι τέλεια. Ξέρω τι πρέπει να αλλάξω στο σέρβις. Γενικά ήταν καλό το ξεκίνημα για εμάς».

19 Λάμπρος Αθανασούλας

«Ήταν η πρώτη ειδική και ακόμη προσαρμοζόμαστε. Δύσκολα πολύ τα πράγματα στην αρχή. Πιστεύω να βρούμε γρήγορα ρυθμό και να είναι όλα εντάξει. Το αυτοκίνητο δεν έχει κανένα πρόβλημα».

Αποτελέσματα (μετά τη 2η Ειδική)

1. Π. Σόλμπεργκ (PSWRT Citroen DS3) 44:22.5’’

2. Γ.Μ Λάτβαλα, (Abu Dhabi Ford) +20,3’’

3.M. Χιρβόνεν (Abu Dhabi Ford) +26,5

4. Σ.Λεμπ (Red Bull Total Citroen DS3) +32,1’’

5. Σ. Οζιέ (Red Bull Total Citroen DS3) +34,2’’



onsports.gr

"