Κυριακή 12 Ιουνίου 2011

Δεν υπήρχε πρόοδος...

" Τους λόγους για τους οποίος αποφάσισε να αποχωρήσει από την ενεργό δράση...


εξήγησε ο Έντβιν Φαν Ντερ Σαρ.

Με δηλώσεις του στο «Βήμα της Κυριακής», ο Ολλανδός τερματοφύλακας αναφέρθηκε στα μελλοντικά του σχέδια, στον τελικό του Champions League κόντρα στην Μπαρτσελόνα, αλλά και στον γιό του που αγωνίζεται στις ακαδημίες της Μάνστεστερ Γιουνάιτεντ.

Αναλυτικά τα όσα είπε:


-Ποια είναι τα άμεσα σχέδιά σου;

«Το πρώτο πράγμα που επιθυμώ είναι να απολαύσω στιγμές με την οικογένειά μου. Πέρασαν 21 χρόνια σκληρής δουλειάς και απίστευτης έντασης, οπότε νομίζω ότι θα πάρω την άδεια που δικαιούμαι. Αυτό που δεν έχω ζήσει είναι να παρακολουθήσω ένα ματς το Σάββατο στην τηλεόραση παρέα με καλούς φίλους και την Κυριακή να πάω για γκολφ απολαμβάνοντας τον χρόνο με την οικογένειά μου».


-Το ποδόσφαιρο θα παραμείνει μέρος της ζωής σου;

«Φυσικά! Αν δεν το λάτρευα θα παρέμενα τόσα χρόνια στο χώρο; Έχω ήδη παρακολουθήσει μαθήματα προπονητικής στην Αγγλία, ενώ έχω προγραμματίσει να συνεχίσω στην Ολλανδία και μετά πιστεύω ότι θα ξεκινήσω να δουλεύω με παιδιά».


-Ονειρεύτηκες ένα διαφορετικό φινάλε για την καριέρα σου;

«Τα συναισθήματα είναι πολύ περίεργα, είναι αλήθεια. Το ήθελα πολύ αυτό το τρόπαιο, ωστόσο η Μπαρτσελόνα ήταν καταπληκτική. Το 1995, όταν κατακτήσαμε με τον Άγιαξ το Champions League νικώντας 1-0 τη Μίλαν, είδαμε τον Φρανκ Ράικαρντ να αποχωρεί από την ενεργό δράση όπως ακριβώς το ήθελε. Είχε κατακτήσει τα πάντα με τη Μίλαν και στην τελευταία του παράσταση οδήγησε τον Άγιαξ στην κορυφή της Ευρώπης. Μου είπαν ότι για περίπου έναν μήνα ήταν αφοσιωμένος σε εκείνον τον τελικό. Εγώ δεν μπορώ να το κάνω αυτό. Ευτυχώς δηλαδή, γιατί δεν θα απολάμβανα καθόλου την κατάκτηση του πρωταθλήματος Αγγλίας».


-Ένα χολιγουντιανό σενάριο θα προέβλεπε να αποχωρείς ως ήρωας έχοντας κερδίσει το Champions League αποκρούοντας πέναλτι του Μέσι. Δεν σε αγγίζει κάτι τέτοιο;

«Ο αρχηγός της εθνικής Ολλανδίας, Τζιοβάνι Φαν Μπρόνκχορστ, εγκατέλειψε μετά την ήττα της Ολλανδίας στον τελικό του Μουντιάλ 2010. Ο Ζινεντίν Ζιντάν σταμάτησε μετά τον τελικό του Μουντιάλ 2006, στον οποίο η Γαλλία ηττήθηκε. Σίγουρα δεν τους λες τυχερούς, ωστόσο από την άλλη πλευρά δεν έχουν πολλοί ποδοσφαιριστές αυτό το προνόμιο».


Onsports



"