Δευτέρα 20 Ιουνίου 2011

Δείτε την Christina Aguilera… ολόγυμνη!

Δείτε την Christina Aguilera… ολόγυμνη!Με τα επίμαχα να καλύπτονται επιμελώς και όπως την γέννησε η μαμά της ποζάρει η Christina Aguilera σε...
μηνιαίο περιοδικό και μιλά για το διαζύγιό της, τον 3χρονο γιό της και τις δύσκολες στιγμές που πέρασε! Στο εξώφυλλο του «W» που θα κυκλοφορήσει αύριο, ένα λευκό ύφασμα καλύπτει μετά βίας το στήθος της τραγουδίστριας, που κρατά μια ανθοδέσμη με κόκκινα τριαντάφυλλα ανάμεσα στα πόδια της... «Αισθανόμουν φυλακισμένη από την παιδική μου ηλικία. Και ανασφαλής! Άσχημα πράγματα συνέβαιναν στο σπίτι μου, υπήρχε βία», αναφέρει η 30χρονη σταρ και προσθέτει πως για να ξεπεράσει αυτά τα προβλήματα καθόταν μπροστά στο παράθυρό της και έγραφε τραγούδια. Όσο για το διαζύγιό της με τον Jordan Bratman τον περασμένο Οκτώβριο; «Κανένας από τους δυο μας δεν ήταν άγγελος. Έφτασε σε ένα σημείο που η ζωή μας στο σπίτι μου θύμιζε τη δική μου παιδική ηλικία. Δεν θέλω ο γιος μου να μεγαλώσει σε ένα σπίτι όπου υπάρχουν συνεχώς εντάσεις», απαντά. Η Christina δεν παραλείπει να μιλήσει και για τα απανωτά «χτυπήματα» που δέχθηκε τον τελευταίο χρόνο, όπως η ακύρωση της περιοδείας της λόγω χαμηλής προπώλησης εισιτηρίων, το σαρδάμ που έκανε την ώρα που τραγουδούσε τον εθνικό ύμνο των ΗΠΑ στον τελικό του Super Bowl και την σύλληψή της επειδή οδηγούσε υπό την επήρεια αλκοόλ και χαπιών.

"