Σάββατο 11 Ιουνίου 2011

Mάρω Λύτρα: Ακολουθείστε τις οδηγίες της και αποκτήστε το κορμί της!

Η Μάρω Λύτρα αποκαλύπτει τα μυστικά της σιλουέτας της. Για την γυμναστική που ακολουθεί, λέει: ...

«Κάνω Power Plate, Tri Slim και Slow και κάνω και ασκήσεις με ηλεκτρόδια και ποδήλατο. Προπονούμαι τέσσερις με πέντε φορές την εβδομάδα. Με αυτές τις ασκήσεις που κάνω γυμνάζω όλο το σώμα μου, αλλά με διαφορετικό τρόπο. Επειδή προπονούμαι πάρα πολλά χρόνια και παλαιότερα έκανα βάρη, έβλεπα ότι το σώμα μου ήθελε πιο μεγάλη ώθηση και με την άσκηση που κάνω τώρα έχει αλλάξει πάρα πολύ. Γιατί με τα βάρη το σώμα φουσκώνει, ενώ αυτά με κρατάνε σε φόρμα και με κάνουν πολύ σφιχτή. Προπονούμαι εδώ και τρεις μήνες και έχω δει μεγάλη διαφορά. Δεν έχω χάσει κιλά, δεν θέλω να χάσω, αλλά έχω ανεβάσει το μυϊκό μου ιστό, που αυτό είναι το πιο σημαντικό για τις γυναίκες και για τα κόκαλα και για να φαίνεται το δέρμα πιο υγιές. Πολλές φορές αδυνατίζουμε και χάνουμε μυϊκό ιστό, ενώ μας μένει το λίπος».



gossip-tv.gr



"