Σάββατο 4 Ιουνίου 2011

Zach Galifianakis: Σε δυο-τρια χρόνια θα αποσυρθώ

Zach Galifianakis: «Σε δυο-τρια χρόνια θα αποσυρθώ»Ο ελληνικής καταγωγής ηθοποιός...

Zach Galifianakis έχει χτίσει μια λαμπρή καριέρα στο Hollywood και μιλάει για την καριέρα του



αλλά και για το πότε σκέφτεται να αποσυρθεί. «Ξεκίνησα την καριέρα μου βρίζοντας το Hollywood και τώρα έχω φαγητό στο τραπέζι μου από αυτό. Πάντως, αν από τη φύση σου είσαι λίγο αυτοκαταστροφικός, όπως είμαι εγώ, τα πολλά χρήματα μπορούν να σε αποτελειώσουν. Είναι ένα από τα δηλητήρια που το Hollywood προσφέρει αφειδώς, γι’αυτό κι εγώ προσπαθώ να κρατηθώ όσο το δυνατόν περισσότερο μακριά από αυτό», δήλωσε. Μάλιστα σε δυο με τρια χρόνια σκέφτεται να αποσυρθεί όπως εξομολογήθηκε: «Σε δυο-τρια χρόνια. Δεν νομίζω πως το σινεμά θα καταφέρει να μου κρατήσει το ενδιαφέρον. Ξέρω πολλούς, που θέλουν να τα παρατήσουν, αλλά δεν το κάνουν γιατί έχουν ένα πολύ ακριβό lifestyle να συντηρήσουν. Εγώ δεν έχω ούτε ακριβά αυτοκίνητα, ούτε ακριβά σπίτια, ούτε ακριβές γκόμενες».




"

ΕΛΑ ΣΤΗΝ ΟΜΑΔΑ ΜΑΣ ΚΑΙ ΕΣΥ- ΚΑΝΕ LIKE