Τετάρτη, 15 Ιουνίου 2011

30 λεπτά αρκούν για ένα νούμερο κάτω στο τζιν

Ένα νούμερο μικρότερο τζιν
Κι' όμως γίνεται... Αντέχετε να το προσπαθήσετε;






Είναι πολύ απλό: Εναλλαγή περπατήματος και τρεξίματος και μονόλεπτα σπριντ στο ενδιάμεσο. Κι αν σιχαίνεστε τα χρονόμετρα, περάστε στο iPod σας, αγαπημένα τραγούδια διάρκειας ενός λεπτού, να σας κάνουν συντροφιά και να σας χρονομετρούν!



Το πρόγραμμα έχει ως εξής:



· Περπατήστε 3 λεπτά (προθέρμανση)



· Jog (τρέξτε σε χαλαρό ρυθμό) 1 λεπτό



· Περπατήστε 2 λεπτά



· Jog 1 λεπτό



· Περπατήστε 1 λεπτό



· Jog 1 λεπτό



· Περπατήστε 1 λεπτό



· Τρέξτε σπριντ (γρήγορα) για 1 λεπτό, εναλλάσσοντας σπριντ με περπάτημα ή σπριντ με jog (ανάλογα με το επίπεδό σας). Αυτές οι εναλλαγές συνολικά να έχουν διάρκεια 12 λεπτών - δηλαδή έξι σπριντ συνολικά.



· Jog 1 λεπτό



· Περπατήστε 1 λεπτό



· Jog 1 λεπτό



· Περπατήστε 1 λεπτό



· Jog 1 λεπτό



· Περπατήστε 3 λεπτά (αποθεραπεία)



Οι θερμίδες που καίγονται είναι 188 αν εναλλάσσετε το σπριντ με περπάτημα, και 215 αν εναλλάσσετε το τρέξιμο με σπριντ.



Αν ακολουθείτε το πρόγραμμα αυτό 5 φορές την εβδομάδα σε συνδυασμό με μία ισορροπημένη διατροφή, ετοιμαστείτε για ψώνια σε 2-3 εβδομάδες!



queen.gr