Δευτέρα 20 Ιουνίου 2011

57o Ράλλυ Ακρόπολις : Νικητής ο Sebastien Ogier

Ακολουθώντας ταχύτατο ρυθμό και τις τρείς ημέρες του αγώνα και δίχως να αντιμετωπίσει κάποιο σοβαρό πρόβλημα, ο Ogier πέτυχε επάξια την πρώτη του νίκη στα Ελληνικά βουνά...


Συναρπαστικό σε εξέλιξη αποδείχθηκε το Ράλλυ Ακρόπολις 2011, με τον τελικό νικητή να κρίνεται τη σημερινή τελευταία ημέρα του αγώνα. Τέσσερις οδηγοί ξεκίνησαν σήμερα με πιθανότητες για τη νίκη. Ο Sebastien Loeb ήταν εκείνος που άνοιγε και πάλι το δρόμο, με τους Sebastien Ogier, Petter Solberg και Mikko Hirvonen να ακολουθούν. Ο Παγκόσμιος Πρωταθλητής του 2003 βρέθηκε εκτός μάχης από νωρίς, ενώ ο Hirvonen πλησίασε επικίνδυνα τους δύο οδηγούς της Citroen. Ο Loeb, αν και μειονεκτούσε λόγω σειράς εκκίνησης, παρέμενε στο παιχνίδι για την 1η θέση, τουλάχιστον μέχρι το ενδιάμεσο service. Από εκείνο το σημείο και μετά ο Ogier πίεσε και έχτισε μια διαφορά, την οποία και διατήρησε στη συνέχεια, με αποτέλεσμα στο τέλος να πανηγυρίσει την πέμπτη νίκη της καριέρας του και την τρίτη φετινή του. Μια νίκη που ήρθε έπειτα από την έξυπνη στρατηγική που ακολούθησε τις δύο προηγούμενες ημέρες, αποφεύγοντας με μαεστρία να... τεθεί επικεφαλής και μαζί το μειονέκτημα της σειράς εκκίνησης. Η σπουδαία νίκη του συνδυάστηκε με την επικράτησή του -με μόλις 9 χιλιοστά του δευτερολέπτου (!) να τον χωρίζουν από τον Loeb- και στην Power Stage, κάτι που σημαίνει ότι ο νεαρός οδηγός της Citroen φεύγει από την Ελλάδα με το απόλυτο των 28 βαθμών στις βαλίτσες του. Ο ομόσταβλός του, Sebastien Loeb, προσπάθησε στην αρχή του σημερινού σκέλους να μείνει στην κορυφή, κάτι που από ένα σημείο και έπειτα στάθηκε αδύνατο. Σε κάθε περίπτωση, οι βαθμοί της 2ης θέσης ήταν μια πολύ καλή συγκομιδή για τη διατήρησή του, και μάλιστα με σημαντική διαφορά, στην κορυφή της βαθμολογίας των Οδηγών. Επιπλέον, το 1-2 των DS3 δίνει στη Citroen ένα σημαντικό προβάδισμα (55 βαθμοί) απέναντι στη Ford στο Πρωτάθλημα Κατασκευαστών.

Από την πλευρά της ομάδας του Malcolm Wilson, o Mikko Hirvonen προσπάθησε σήμερα να κάνει τη μεγάλη ανατροπή, χωρίς ωστόσο ουσιαστικό αποτέλεσμα. Πάντως, η 3η θέση της Γενικής τον διατηρεί στο κυνήγι του τίτλου των Οδηγών, αν και πλέον ο ίδιος αισθάνεται καυτή την ανάσα του Ogier, που ακολουθεί. Ο Petter Solberg ξεκίνησε εντυπωσιακά την Παρασκευή, αλλά το Σάββατο έχασε όλη τη διαφορά που έχτισε, μπαίνοντας πρώτος στις ειδικές διαδρομές. Πέραν αυτού, σήμερα δεν ακολούθησε το ρυθμό των τριών πρώτων, και έτσι έμεινε εκτός βάθρου, όχι όμως και εκτός βράβευσης. Ο Νορβηγός οδηγός ήταν εκείνος που οι φίλοι του Ράλλυ Ακρόπολις ανέδειξαν με την ψήφο τους στην ιστοσελίδα του αγώνα σε άνθρωπο του «Ράλλυ των Θεών» και που κέρδισε το βραβείο «Γιώργος Μοσχούς», το οποίο του απένειμαν οι γιοι του μεγάλου Έλληνα οδηγού, Μανώλης και Παύλος. Ο αδερφός του, Henning, μετά την απουσία του από το Ράλλυ Αργεντινής, επέστρεψε στο μπάκετ του Ford Fiesta WRC και κατάφερε να τερματίσει στην 5η θέση της Γενικής, μένοντας μακριά από προβλήματα. Ο ομόσταβλός του στη Stobart Ford, Matthew Wilson, βρέθηκε 6ος ύστερα από έναν αγώνα στο μεγαλύτερο μέρος του οποίου ταλαιπωρήθηκε από μηχανικά προβλήματα. Στην κατηγορία SWRC ο Φινλανδός περυσινός Πρωταθλητής του IRC, Juho Hanninen, σημείωσε την πρώτη του νίκη στο θεσμό, εκμεταλλευόμενος την εγκατάλειψη του Ott Tanak τη δεύτερη ημέρα ύστερα από έξοδο. Την ίδια ώρα, ο Λάμπρος Αθανασούλας με τον Νίκο Ζακχαίο, μετά την άτυχη πρώτη ημέρα και τους χρόνους 6άδας της δεύτερης, σήμερα επέλεξαν ένα σταθερό ρυθμό, χωρίς ρίσκο, βάζοντας ως στόχο την απόκτηση εμπειρίας πίσω από το τιμόνι του Ford Fiesta RS WRC και, φυσικά, τον τερματισμό. Μακάρι να τους δούμε ξανά στο Ράλλυ Ακρόπολις με μια αντίστοιχης ποιότητας συμμετοχή.

Το Ράλλυ Ακρόπολις για 57η φορά στην ιστορία του έδειξε το σκληρό του πρόσωπο σε εργοστάσια και ιδιώτες, όχι όμως και στους χιλιάδες θεατές που βρέθηκαν στα βουνά, οι οποίοι ύστερα από ένα χρόνο αναμονής αποζημιώθηκαν με τον καλύτερο και πιο θεαματικό τρόπο.

Ραντεβού σε ένα χρόνο στα ελληνικά βουνά!

www.PeriTroxon.gr

Γενική Κατάταξη 57ου Ράλλυ Ακρόπολις





































Pos No Driver

Group

Class
Stage

Time
Penalties Total

Time
Diff

Prev
Diff

1st
1 2 S. OGIER M A0 4:04:44.3 0.0 4:04:44.3 0.0 0.0
2 1 S. LOEB M A0 4:04:54.8 0.0 4:04:54.8 +10.5 +10.5
3 3 M. HIRVONEN M A0 4:04:57.8 0.0 4:04:57.8 +3.0 +13.5
4 11 P. SOLBERG M A0 4:05:23.1 0.0 4:05:23.1 +25.3 +38.8
5 15 H. SOLBERG
A0 4:09:59.0 10.0 4:10:09.0 +4:45.9 +5:24.7
6 5 M. WILSON M A0 4:11:39.0 0.0 4:11:39.0 +1:30.0 +6:54.7
7 8 K. RÄIKKÖNEN M A0 4:13:13.7 0.0 4:13:13.7 +1:34.7 +8:29.4
8 25 J. HANNINEN S A0 4:16:19.0 0.0 4:16:19.0 +3:05.3 +11:34.7
9 4 J. LATVALA M A0 4:17:33.1 20.0 4:17:53.1 +1:34.1 +13:08.8
10 9 D. KUIPERS M A0 4:19:54.4 0.0 4:19:54.4 +2:01.3 +15:10.1
11 24 B. SOUSA S A0 4:21:13.6 0.0 4:21:13.6 +1:19.2 +16:29.3
12 6 M. ØSTBERG M A0 4:22:01.7 0.0 4:22:01.7 +48.1 +17:17.4
13 29 F. TURÁN S A0 4:22:36.3 0.0 4:22:36.3 +34.6 +17:52.0
14 27 H. GASSNER JR S A0 4:23:27.7 0.0 4:23:27.7 +51.4 +18:43.4
15 21 M. PROKOP S A0 4:25:07.4 10.0 4:25:17.4 +1:49.7 +20:33.1
16 23 N. AL-ATTIYAH S A0 4:25:43.9 40.0 4:26:23.9 +1:06.5 +21:39.6
17 16 R. KUIPERS
A0 4:35:56.7 0.0 4:35:56.7 +9:32.8 +31:12.4
18 28 E. BRYNILDSEN S A0 4:36:21.5 1:20.0 4:37:41.5 +1:44.8 +32:57.2
19 19 L. ATHANASSOULAS
A0 4:39:58.7 10.0 4:40:08.7 +2:27.2 +35:24.4
20 18 E. NOVIKOV
A0 4:46:31.7 0.0 4:46:31.7 +6:23.0 +41:47.4
21 53 N. KONDRAKHIN
A0 4:46:46.6 0.0 4:46:46.6 +14.9 +42:02.3
22 51 D. PSILLOS
A0 4:47:37.7 0.0 4:47:37.7 +51.1 +42:53.4
23 26 K. KRUUDA S A0 5:04:02.1 2:20.0 5:06:22.1 +18:44.4 +1:01:37.8
24 30 A. LLOVERA S A0 5:10:50.5 0.0 5:10:50.5 +4:28.4 +1:06:06.2
25 59 P. KONSTANTAKOS
A0 5:12:38.6 0.0 5:12:38.6 +1:48.1 +1:07:54.3
26 54 P. NOBRE
A0 5:13:33.0 0.0 5:13:33.0 +54.4 +1:08:48.7
27 62 H. KALTSOUNIS
A0 5:15:22.2 20.0 5:15:42.2 +2:09.2 +1:10:57.9
28 57 I. ZOUNIS
A0 5:32:30.1 1:40.0 5:34:10.1 +18:27.9 +1:29:25.8
29 58 TERRASINO
A0 5:39:54.9 0.0 5:39:54.9 +5:44.8 +1:35:10.6
30 56 C. COVI
A0 5:42:00.8 0.0 5:42:00.8 +2:05.9 +1:37:16.5
31 64 N. MOSCHOPOULOS
A0 5:48:37.4 10.0 5:48:47.4 +6:46.6 +1:44:03.1
32 63 P. SEMERARO
A0 5:49:25.4 0.0 5:49:25.4 +38.0 +1:44:41.1
33 60 E. WEISS
A0 5:53:12.9 0.0 5:53:12.9 +3:47.5 +1:48:28.6
34 55 N. HALIVELAKIS
A0 6:01:38.8 1:30.0 6:03:08.8 +9:55.9 +1:58:24.5
35 61 M. HONDA
A0 6:06:56.1 0.0 6:06:56.1 +3:47.3 +2:02:11.8