Ασταμάτητος είναι ο Γιάρι Λάτβαλα, ο οποίος κέρδισε και τη δεύτερη ειδική διαδρομή...
της τρίτης ημέρας.
Το ένα- δύο έκανε (ξανά) η Ford με τον Μικό Χιρβόνεν να πλασάρεται δεύτερος. Σε θρίλερ εξελίσσεται η διεκδίκηση της νίκης, με τον Λεμπ να παίρνει ξανά την πρώτη θέση.
Την ώρα που η Ford δίνει τη δική της μάχη, ο Χιρβόνεν για το τρίτο σκαλί του βάθρου και ο Λάτβαλα για να μείνει στη δεκάδα, οι οδηγοί της Citroen παίζουν με τα δευτερόλεπτα.
Στη δεύτερη ειδική που σηματοδοτεί και την ολοκλήρωση του πρώτου περάσματος, ο Σεμπαστιάν Λεμπ, πλασαρίστηκε στην τέταρτη θέση, αφήνοντας πίσω του, τον ομόσταβλό του, με αποτέλεσμα να ανέβει ξανά στην πρώτη θέση της γενικής κατάταξης, έχοντας διαφορά 0.1 δέκατα του δευτερολέπτου.
«Προσπαθώ πολύ. Νομίζω κάναμε καλό χρόνο. Σε αυτές τις συνθήκες δεν μπορούσα να πάω πιο γρήγορα», ανέφερε ο Λεμπ.
Στην τέταρτη θέση της γενικής κατάταξης βρίσκεται ο Πέτερ Σόλμπεργκ, ο οποίος δήλωσε πως δεν μπορεί να οδηγήσει πιο γρήγορα, «Τα παιδιά στις μπροστινές θέσεις οδηγούν πάρα πολύ καλά. Δεν μπορώ να κάνω τίποτα περισσότερο. Είναι πολύ δύσκολο», τόνισε ο οδηγός της Citroen.
Τον 10ο χρόνο έκανε ο Λάμπρος Αθανασσούλας,ο οποίος έχει αναρρισχηθεί στην 19η θέση της γενικής κατάταξης.
Οι οδηγοί κατευθύνονται προς το Service Park για να ετοιμαστούν για το δεύτερο πέρασμα των δύο ειδικών διαδρομών, αλλά και για την σούπερ ειδική.
Αναλυτικά η κατάταξη μετά την ειδική SS15:
1. Λεμπ, Citroen, 3:41:41.6
2. Οζιέ,Citroen, +0.1
3. Χιρβόνεν, Ford, + 14.7
4. Π. Σόλμπεργκ, Citroen, +29.1
5. Χ. Σόλμπεργκ, Ford,+4:44.3
6. Γουίλσον, Ford, +6:05.5
7. Ραϊκόνεν, Citroen, +7:37.4
8. Χάνινεν, Ford, +10:00.4
9. Λάτβαλα, Ford, +13:06.9
10. Κιούπερς, Ford, +13:37.6
της τρίτης ημέρας.
Το ένα- δύο έκανε (ξανά) η Ford με τον Μικό Χιρβόνεν να πλασάρεται δεύτερος. Σε θρίλερ εξελίσσεται η διεκδίκηση της νίκης, με τον Λεμπ να παίρνει ξανά την πρώτη θέση.
Την ώρα που η Ford δίνει τη δική της μάχη, ο Χιρβόνεν για το τρίτο σκαλί του βάθρου και ο Λάτβαλα για να μείνει στη δεκάδα, οι οδηγοί της Citroen παίζουν με τα δευτερόλεπτα.
Στη δεύτερη ειδική που σηματοδοτεί και την ολοκλήρωση του πρώτου περάσματος, ο Σεμπαστιάν Λεμπ, πλασαρίστηκε στην τέταρτη θέση, αφήνοντας πίσω του, τον ομόσταβλό του, με αποτέλεσμα να ανέβει ξανά στην πρώτη θέση της γενικής κατάταξης, έχοντας διαφορά 0.1 δέκατα του δευτερολέπτου.
«Προσπαθώ πολύ. Νομίζω κάναμε καλό χρόνο. Σε αυτές τις συνθήκες δεν μπορούσα να πάω πιο γρήγορα», ανέφερε ο Λεμπ.
Στην τέταρτη θέση της γενικής κατάταξης βρίσκεται ο Πέτερ Σόλμπεργκ, ο οποίος δήλωσε πως δεν μπορεί να οδηγήσει πιο γρήγορα, «Τα παιδιά στις μπροστινές θέσεις οδηγούν πάρα πολύ καλά. Δεν μπορώ να κάνω τίποτα περισσότερο. Είναι πολύ δύσκολο», τόνισε ο οδηγός της Citroen.
Τον 10ο χρόνο έκανε ο Λάμπρος Αθανασσούλας,ο οποίος έχει αναρρισχηθεί στην 19η θέση της γενικής κατάταξης.
Οι οδηγοί κατευθύνονται προς το Service Park για να ετοιμαστούν για το δεύτερο πέρασμα των δύο ειδικών διαδρομών, αλλά και για την σούπερ ειδική.
Αναλυτικά η κατάταξη μετά την ειδική SS15:
1. Λεμπ, Citroen, 3:41:41.6
2. Οζιέ,Citroen, +0.1
3. Χιρβόνεν, Ford, + 14.7
4. Π. Σόλμπεργκ, Citroen, +29.1
5. Χ. Σόλμπεργκ, Ford,+4:44.3
6. Γουίλσον, Ford, +6:05.5
7. Ραϊκόνεν, Citroen, +7:37.4
8. Χάνινεν, Ford, +10:00.4
9. Λάτβαλα, Ford, +13:06.9
10. Κιούπερς, Ford, +13:37.6
"