Τρίτη 21 Ιουνίου 2011

Ετοιμάζεται να παντρευτεί το Θηρίο!

Ο γνωστός ράπερ «Θηρίο» ετοιμάζεται να ανέβει τα σκαλιά της εκκλησίας. Μετά από τρία χρόνια σχέσης, με τη σύντροφό του Γλυκερία αποφάσισαν να ενωθούν με τα ιερά δεσμά του γάμου.












Ο γάμος θα γίνει στις 17 Σεπτεμβρίου στο Πέραμα, στο εκκλησάκι του Αϊ-Γιώργη, και κουμπάροι του ζευγαριού θα είναι δύο πολλοί δικοί τους άνθρωποι: ο στενός συνεργάτης του τραγουδιστή, Γιάννης Πεπηναράς και μια πολύ καλή φίλη της νύφης, η Χρυσούλα Παπαστεφάνου.


Ο ράπερ δήλωσε στην «Espresso» για τον γάμο του ότι «ήδη μένουμε μαζί, είμαστε σαν παντρεμένοι. Για μένα ο γάμος είναι μια διαδικασία για το επίσημο της υπόθεσης». Οταν η συζήτηση μάλιστα πάει στη γυναίκα της ζωής του, το στόμα του στάζει μέλι: «Είναι τόσο απλή όσο είμαι και εγώ. Είναι ο άνθρωπός μου. Γνωριστήκαμε μέσω κοινής παρέας σε ένα καφέ στο Πέραμα».


Το ενδιαφέρον μάλιστα της υπόθεσης είναι ότι ο τραγουδιστής όταν γνώρισε τη Γλυκερία ζύγιζε 245 κιλά. «Μου άρεσε και μετά από λίγες μέρες τη φλέρταρα. Οταν τα φτιάξαμε ήμουν 245 κιλά, δεν είχε όμως κανένα πρόβλημα».


Η Γλυκερία δεν έχει καμία σχέση με τη σόουμπιζ, αφού είναι διακοσμήτρια στο επάγγελμα και η οικογένειά της έχει εργοστάσιο με έπιπλα κουζίνας.


Οσον αφορά τα επαγγελματικά του Θηρίου, αυτή την περίοδο κυκλοφορεί το νέο του ντουέτο με την Κέλλυ Κελεκίδου, «Ενα με σένα», το οποίο έχει γράψει ο ίδιος και ήδη έχει γίνει το απόλυτο hit του φετινού καλοκαιριού.








"