Τετάρτη 8 Ιουνίου 2011

Καλώς ήρθες, Σερένα!

Καλώς ήρθες, Σερένα! Η Σερένα Γουίλιαμς επιστρέφει στην αγωνιστική δράση μετά από περίπου ένα χρόνο αποχής, λόγω σοβαρών προβλημάτων υγείας...
Η Γουίλιαμς θα ξεκινήσει την επιστροφή της στο τουρνουά του Ίστμπουρν την ερχόμενη εβδομάδα. Στη συνέχεια θα υπερασπιστεί τον τίτλο της στο Wimbledon, που θα ξεκινήσει στις 20 Ιουνίου.


Η Γουίλιαμς δεν έχει αγωνιστεί σε επίσημο ματς από το 13ο Γκραντ Σλαμ που έγινε πέρσι τον Ιούλιο. Λίγες ημέρες μετά από αυτήν τη νίκη, η Γουίλιαμς έκοψε το πόδι της με γυαλί σε ένα εστιατόριο. Είχε δύο χειρουργικές επεμβάσεις για αυτό το λόγο και στη συνέχεια υπέστη πνευμονική εμβολή.

«Είμαι πολύ ενθουσιασμένη που είμαι και πάλι αρκετά υγιής για να αγωνιστεί», ήταν η δήλωση της Γούιλιαμς μετά την ανακοίνωση της επιστροφής της.

«Αυτοί οι τελευταίοι δώδεκα μήνες ήταν πολύ δύσκολοι για μένα. Υπάρχουν τόσοι πολλοί στους οποίους πρέπει να είμαι ευγνώμων. Πρέπει να ευχαριστήσω την οικογένεια μου, τους φίλους μου, τους οπαδούς μου και όσους με στήριξαν. Η Σερένα επιστρέφει», ήταν οι δηλώσεις της 29χρονης Αμερικανίδας.



onsports.gr

"